by ExEr » 10 Jul 2023, 01:35
Resio sam da otvorim ovo, jer sad imam jedno pitanje, a u proslosti su ljudi pitali iz ove oblasti, pa nek bude na jednoj temi, pa kom zatreba
Pitanje je sledece..
Imala je ona akcija, kad kupis odredjeni model telefona, na poklon od mi Srbija dobijas sat i slusalice.
Sta se desava, dobio sam sat, ali mu baterija traje umesto dve nedelje, 5 dana.
Kontakirao sam vip i mi srbija, i dobio prvo odgovor od vipa da im je mi rekao da pokloni ne podlezu garanciji, a sam mi, je na moj mail odgovorio da iz tehničke podrske kazu u zavisnosti od nacina koriscenja.
Nacin koriscenja je bio bukvalno kao sat samo, bez ijedne druge funkcije, pa im ta prica ne pije vodu. Sam sat nije bio zatvoren nalepnicama sa obe strane kada je dobijen takodje.
Pitanje je, posto ovo nije bio klasican poklon, tipa random me nahvatali na ulici pa poklonili, vec je poklon koji je bio uslovljen kupovinom. Ja sam kupivinu izvrsio kada su me zadovoljile karakteristike poklona, da nisu bile takve recimo, nw bih kupovao telefon npr
Dakle poklon, ali uslovljen kupovinom, tako da se ne bi moglo reci da ne podleze reklamaciji.
Ima li ovde elemenata iz zakona o zastiti potrosaca, nesto poput dovodjenja u zabludu i obmane potrosaca?
Uopste postoji li osnov po kome bi mogao da tražim zamenu proizvoda.
Mescini da ima, no da cujem ucene glave
Unapred zahvalan
Kiselinu sipam u oči kakve sve pičke navijaju za Partizan