Board index Život van sporta Lifestyle

Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby Old school » 20 Jun 2022, 14:07

fabricio wrote:Old school,

Ne znam koliko imas godina i da li si spreman da u nekim 50im odradis ovo, ali ako jesi, dobices rezultate.

Najlaksi nacin za resavanje bilo kog problema te vrste je "6 hours eating". Ilitiga da u zamisljenom vremenskom okviru od 6 sati, uneses dnevnu ishranu, a nakon toga samo voda preostalih 18 sati.

Ja sam imao problem slicne vrste i ovako sam ga resio za mesec dana.

Trening uz ovakvu ishranu je obavezan. Najbolje trcanje ili vijaca jer najbrze sagorevaju to salo sto te muci. Cak mi je vijaca apsolutni favorit

U tih mesec dana, secere unosi samo iz voca minimalno.

Mozes slobodno da proguglas o tome da ne mislis da ti pricam u prazno.

Poz

P.s. trening je preporuceno da odradis u tih 6 sati


Posalo sam ti pp ali ne znam da li se vidi cela?
"Želeo bih da vidim Sava Miloševića za predsednika, Ivana Tomića za potpredsednika za sportska pitanja, Marka Nikolića za trenera...Želeo bih da vidim Partizanovce na svim tim mestima".
User avatar
Old school
 
Posts: 5420
Joined: 20 Jun 2014, 09:24

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby RegistrovanZaBan » 20 Jun 2022, 19:32

Old school wrote:Pojavio mi se gotovo nerešiv problem/dilema.
Već dva tri meseca izuzetno studiozno i uporno pokušavam da dodatno smanjim procenat masnoće pa i telesnu masu.
Sada mi težina varira u rasponu od 76,5-77,3kg. što je normalno u zavisnoti od dnevnog unosa tečnosti, hrane i težine treninga koji sam odradio dan ranije.
E sad da dođem do poente. Mereni kalorijski deficit zna da mi bude na dnevnom nivou 300- 500cal pa nekada i više i to u kontinuitetu već danima.
Npr. dnevni unos kalorija od 1800-2000cal +/- 10%. Dan veoma radno aktivan, 8 sati na poslu fizički veoma pokretan.
Svaki drugi dan trening koji po svim proračunim odnese 500-700cal + apsolutno svaki dan pešačenje brzim tempom.
Dan kada radim trening posle treninga obavezno ispešačim još 5km što je dodatnih 250cal, dana kada ne radim trening min. 8km oko 10000-12000 koraka uz neko opterećenje tipa duge uzbrdice. gomile stepenica i sl. To je svakako oko 500cal.
Do posla inače svaki dan pešačim 1500m napred i 1500m nazad do parkinga, što je dodatnih 3km pešačenja dnevno ili ti još 100cal.
Kako je jebeno moguće da ne gubim kilažu i masnoću?!
Dakle dijetu sprovodim rigidno, oko 2000cal, 200ak grama karbo, masti ispod 90g., protein min. 120g.
Na telefonu dva pedometra, kalkulatora svega i svačega, kući na sve strane tabele i proračuni, neće i neće.
Ima dana kada imam kalorijski defict i preko 700cal dnevno, a trenig i šetnja posle celog dana na poslu mi traju i preko 3 sata.
Da li je u pitanju usporeni metabolizam jer sam sprcao u dupe 50 godina, da li ja tražim mnogo od sebe ne mogu da sklavirim.
Neko bi posle mesec dana ovakvog besomučnog maltretiranja izgledao kao da je došao iz konc. logora ja jok.
A da zaboravih da naznačim unos šećera mi je na najnižem mogućem nivou. Jedna ravna kašičica u kafu (ne mogu gorku nikako) i jednom u dva-tri dana eventualno štanglica crne čokolade i to je aspolutno sve.

Da probam da pomognem.
Uvek u ovim situacijama ne postoji neka paranormalna stvar nego jednostavno ljudi precenjuju svoju aktivnost u kalorijama i potcenjuju namirnice koje unose, tipa 100 ml jogurta je 40 kcal a pijemo ga često kao vodu itd.
Druga stvar je adaptiranje tela na stres. Odnosno pored toga što s godinama bazalni metabolizam pada, pri konstantnoj fizičkoj aktivnosti našem telu treba manje energije da je izvrši u prevodu ako si pešačio 3 km svaki dan i trošio x kalorija, posle godinu dana ćeš trošiti 0,8 puta x. Sve je progresivno preopterećivanje i sve treba tako posmatrati, i telo se troši i stvara ako se napreže, ukoliko ti je kardio lak, to je zato što nema efekta. Ukoliko ti je težina laka ista stvar. Kao što nema efekta ni raditi 50 sklekova sem za izdržljivost, tj nije da nema ali je efekat minoran u odnosu na opterećenje.
Takođe iz iskustva mogu da ti kažem da su dani sa 700 i više kalorija deficita loši za metabolizam, jer se meni dešavalo da nakon tih dana počnem da se gojim jer se telu spušta bazalni metabolizam polako. Pored toga i sama procena treninga je čudna sem ako se baviš ne daj bože krosfitom vežbe snage troše manje kalorija. Ukoliko su to neki hit treninzi, i tu može biti odgovor na pitanje, najlakši način smanjenja bf je povećanje lean mišićne mase. Mišić troši više kalorija, diže bazalni metabolizam. Pri postu bih rekao da verovatno preskačeš neku grupu mišića i kada bih morao da ciljam rekao bih da preskačeš mrtvo i čučanj, tu gde si najslabiji najbrže se stvara mišić i najlakše postiže efekat.
Dalje pad kg nije jednak padu bf, možda si u recompu dobijaš mišićnu masu i dobijaš na vagi, a smanjuje se bf. Pogledaj slike od pre 6 meseci i sada, moguće da je sve u glavi.
I naravno, 15 posto bf u tim godinama bez dobre genetike nije lak posao kao manje od 10 u mladjem dobu, moguće je da je to plato ili da ti treba suplementacija.
Moja preporuka da budeš siguran da ne grešiš, izbaci jedan obrok od 300 kalorija i zameni ga wheyom. Pomnoži sve sto ti sat kaže sa 0,8 i rinse i repeat.
Takođe osnovno bi bilo da probaš sa klasičnim bulk i cut fazama jer je body recomp pretežak, ja sam maltene izgubio 2 godine tako, takođe autofagije prozori ishrane, nemoj posle 6 su samo vrste dijete ništa od toga nije naučno utemeljeno samo input output kalorija i deficit ili suficit plus makroi.
Ti možeš za 2 nedelje da skineš 3 kile sa low carbom i da izbaciš vodurinu iz sebe i ništa efektivno nisi postigao, voda ti treba sem ako nisi takmičar.
Satovi su neprecizni tek novi apple 7 i sunto su počeli da ubacuju u jednačinu vo2max ali dosta ofrlje, sve ostalo je samo množenje minuta sa prosečnim kalorijama za disciplinu.
Nadam se da sam bio od pomoći, pozdrav.
RegistrovanZaBan
 
Posts: 28
Joined: 30 Sep 2012, 04:17

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby Old school » 22 Jun 2022, 14:18

Hvala ti na savetima ali ja ne zalazim uopšte u teretanu.
Ono što upražnjavam je neka verzija između krosfita i neke sakate verzije kalistenika uz dosta trčanja.
Kada pešačim trudim se da to ne bude ispod 10000 koraka u komadu, uz stalne promene ritma, uzbrdice, gomile stepenica.
Kada radim treninge gledam da često izađem iz tzv. komforne zone za mišiće kroz promene vežbi, težine opterećenja, brojeve ponavljnanja pa i sredinu u kojoj vežbam.
Mrtva dizanja i čučnjeve radim kući ali malko limitirano sa onim čime raspolažem (odnosi se na tegove). Čučnjeve baš često upražnjavam bez tegova i to ozbiljne setove u formi freeletics npr.
Ova varijanta mi je omiljena za zagrevanje pred ozbiljna trening:
https://www.youtube.com/watch?v=d62dt6y7hjY
Trudim se da je uradim za nekih 5,15min.

Teretni trenig bez obzira da li radim grudi ili ne apsolutno uvek počnem sa 200 sklekova.
Obično je to 10ak serija po 20kom u dve-tri različite forme sklekova.

Imam utisak u poslednja dva dana da su saveti i eksperimentisanje ipak dali rezultate. Nisam trenirao par dana zbog jake prehlade a izgubio sam oko 1,5kg (jutros 75,5kg) i ceo santimetar u struku i sada imam 81cm.
Postoji mogućnost da sam izgubio i nagomilanu tečnost i da je to bio uzrok i nadutom izgledu i manjem višku kilograma.
Ajd' videćemo...
"Želeo bih da vidim Sava Miloševića za predsednika, Ivana Tomića za potpredsednika za sportska pitanja, Marka Nikolića za trenera...Želeo bih da vidim Partizanovce na svim tim mestima".
User avatar
Old school
 
Posts: 5420
Joined: 20 Jun 2014, 09:24

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby MrGarrison » 23 Jun 2022, 12:53

Teško je na taj način odraditi to što ti želiš... Mnogo je lakše u teretani uz konstantno povećavanje težina...
Znam iz iskustva, jer i sam nikako da se isečem, a radim cali na finom nivou .
Što se predloga ishrane sa smanjenim prozorom tiče, to radi posao. Kolega je odradio ozbiljan cut, gde je radio keto-fasting, i dobio odlične rezultate... Al' pravo da ti kažem, mene još mrzi da se toliko cimam. xD
User avatar
MrGarrison
 
Posts: 289
Joined: 09 Jan 2020, 10:12

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby Old school » 24 Jun 2022, 09:38

Da li neko video ili zna gde se prodaju tegovi/ ploče (prsluk) za telo?
Ne za zglobove i noge na čičak, toga ima svuda, već ploče 3kg/5kg i td. za povećanje opterećenja prilikom krosfita.
"Želeo bih da vidim Sava Miloševića za predsednika, Ivana Tomića za potpredsednika za sportska pitanja, Marka Nikolića za trenera...Želeo bih da vidim Partizanovce na svim tim mestima".
User avatar
Old school
 
Posts: 5420
Joined: 20 Jun 2014, 09:24

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby killchrome » 24 Jun 2022, 10:41

imas u dekatlonu, ja uzeo prsluk sa opterecenjem do 10 kg (6+ 4 ploce od po 1 kg).

https://www.decathlon.rs/prsluci-sa-tegovima/304118-7910-prsluk-sa-opterecenjem-10-kg.html

jedino sto za sklekove nije bas idealan jer se zakopcava na cicak traku spreda, pa ako ga lepo ne pricvrstis moze da se otkopca
User avatar
killchrome
 
Posts: 3086
Joined: 25 Mar 2014, 16:24

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby Old school » 24 Jun 2022, 11:24

killchrome wrote:imas u dekatlonu, ja uzeo prsluk sa opterecenjem do 10 kg (6+ 4 ploce od po 1 kg).

https://www.decathlon.rs/prsluci-sa-tegovima/304118-7910-prsluk-sa-opterecenjem-10-kg.html

jedino sto za sklekove nije bas idealan jer se zakopcava na cicak traku spreda, pa ako ga lepo ne pricvrstis moze da se otkopca


:okk:
"Želeo bih da vidim Sava Miloševića za predsednika, Ivana Tomića za potpredsednika za sportska pitanja, Marka Nikolića za trenera...Želeo bih da vidim Partizanovce na svim tim mestima".
User avatar
Old school
 
Posts: 5420
Joined: 20 Jun 2014, 09:24

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby RegistrovanZaBan » 24 Jun 2022, 11:40

Old school wrote:Hvala ti na savetima ali ja ne zalazim uopšte u teretanu.
Ono što upražnjavam je neka verzija između krosfita i neke sakate verzije kalistenika uz dosta trčanja.
Kada pešačim trudim se da to ne bude ispod 10000 koraka u komadu, uz stalne promene ritma, uzbrdice, gomile stepenica.
Kada radim treninge gledam da često izađem iz tzv. komforne zone za mišiće kroz promene vežbi, težine opterećenja, brojeve ponavljnanja pa i sredinu u kojoj vežbam.
Mrtva dizanja i čučnjeve radim kući ali malko limitirano sa onim čime raspolažem (odnosi se na tegove). Čučnjeve baš često upražnjavam bez tegova i to ozbiljne setove u formi freeletics npr.
Ova varijanta mi je omiljena za zagrevanje pred ozbiljna trening:
https://www.youtube.com/watch?v=d62dt6y7hjY
Trudim se da je uradim za nekih 5,15min.

Teretni trenig bez obzira da li radim grudi ili ne apsolutno uvek počnem sa 200 sklekova.
Obično je to 10ak serija po 20kom u dve-tri različite forme sklekova.

Imam utisak u poslednja dva dana da su saveti i eksperimentisanje ipak dali rezultate. Nisam trenirao par dana zbog jake prehlade a izgubio sam oko 1,5kg (jutros 75,5kg) i ceo santimetar u struku i sada imam 81cm.
Postoji mogućnost da sam izgubio i nagomilanu tečnost i da je to bio uzrok i nadutom izgledu i manjem višku kilograma.
Ajd' videćemo...

Ne znam dal smo nešto pogrešno iskomunicirali, ali ovo gore se nije odnosilo na teretanu nego na bilo koju vrstu vežbanja.
Po mom skromnom mišljenju 200 sklekova je previše ako ti je interes ikakva hipertrofija a ne izdržljivost (i to je ok).
Probaj da ubaciš malo opterećenja pa da prepoloviš broj ponavljanja ili da radiš propadanja sa i bez opterećenja.
Mrtvo dizanje ako radiš kod kuće možeš da radiš RDL, sa bučicama sa većim opterećenjem, neće ti "pući" donja leđa a može da se radi u kućnoj radinosti.
RegistrovanZaBan
 
Posts: 28
Joined: 30 Sep 2012, 04:17

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby Old school » 24 Jun 2022, 12:31

RegistrovanZaBan wrote:
Old school wrote:Hvala ti na savetima ali ja ne zalazim uopšte u teretanu.
Ono što upražnjavam je neka verzija između krosfita i neke sakate verzije kalistenika uz dosta trčanja.
Kada pešačim trudim se da to ne bude ispod 10000 koraka u komadu, uz stalne promene ritma, uzbrdice, gomile stepenica.
Kada radim treninge gledam da često izađem iz tzv. komforne zone za mišiće kroz promene vežbi, težine opterećenja, brojeve ponavljnanja pa i sredinu u kojoj vežbam.
Mrtva dizanja i čučnjeve radim kući ali malko limitirano sa onim čime raspolažem (odnosi se na tegove). Čučnjeve baš često upražnjavam bez tegova i to ozbiljne setove u formi freeletics npr.
Ova varijanta mi je omiljena za zagrevanje pred ozbiljna trening:
https://www.youtube.com/watch?v=d62dt6y7hjY
Trudim se da je uradim za nekih 5,15min.

Teretni trenig bez obzira da li radim grudi ili ne apsolutno uvek počnem sa 200 sklekova.
Obično je to 10ak serija po 20kom u dve-tri različite forme sklekova.

Imam utisak u poslednja dva dana da su saveti i eksperimentisanje ipak dali rezultate. Nisam trenirao par dana zbog jake prehlade a izgubio sam oko 1,5kg (jutros 75,5kg) i ceo santimetar u struku i sada imam 81cm.
Postoji mogućnost da sam izgubio i nagomilanu tečnost i da je to bio uzrok i nadutom izgledu i manjem višku kilograma.
Ajd' videćemo...

Ne znam dal smo nešto pogrešno iskomunicirali, ali ovo gore se nije odnosilo na teretanu nego na bilo koju vrstu vežbanja.
Po mom skromnom mišljenju 200 sklekova je previše ako ti je interes ikakva hipertrofija a ne izdržljivost (i to je ok).
Probaj da ubaciš malo opterećenja pa da prepoloviš broj ponavljanja ili da radiš propadanja sa i bez opterećenja.
Mrtvo dizanje ako radiš kod kuće možeš da radiš RDL, sa bučicama sa većim opterećenjem, neće ti "pući" donja leđa a može da se radi u kućnoj radinosti.


:okk:
"Želeo bih da vidim Sava Miloševića za predsednika, Ivana Tomića za potpredsednika za sportska pitanja, Marka Nikolića za trenera...Želeo bih da vidim Partizanovce na svim tim mestima".
User avatar
Old school
 
Posts: 5420
Joined: 20 Jun 2014, 09:24

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby bwa » 28 Jun 2022, 15:50

Old school wrote:Da li neko video ili zna gde se prodaju tegovi/ ploče (prsluk) za telo?
Ne za zglobove i noge na čičak, toga ima svuda, već ploče 3kg/5kg i td. za povećanje opterećenja prilikom krosfita.

Nabavi pancir, spojis lijepo i korisno :biggrin:
NE DAJTE SE PASJIM SINOVIMA!
Kome zakon leži u topuzu tragovi mu smrde nečovještvom
User avatar
bwa
 
Posts: 9246
Joined: 15 Mar 2011, 08:11
Location: Niksic

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby MrGarrison » 28 Jun 2022, 22:08

Ima na iron.rs svakakvih stvari za male pare (ne pancira), pa može da se pogleda i tu.
User avatar
MrGarrison
 
Posts: 289
Joined: 09 Jan 2020, 10:12

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby Mikisha » 04 Jul 2022, 14:08

MrGarrison wrote:Ima na iron.rs svakakvih stvari za male pare (ne pancira), pa može da se pogleda i tu.



Racunaj da su oni proizvodnja, jeftini su, ali 99% stvari nemaju na stanju, vec proizvode po narudzbini za nekih 7-10 dana.
Mikisha
 
Posts: 746
Joined: 26 Jun 2021, 18:51

Previous

Return to Lifestyle

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest