Sezione wrote:, klasicno ziherasenje i igranje na sigurno istovremeno zarad sirokih narodnih masa i "urbanih likova" koji se loze na srdjana sapera uz red eh tko nas zavadi.
Sez, gotivan si mi, ali ovde i ti ides u krajnost. Ok, i ne kapiram sasvim ovo gore sto si napisao, kao npr. ko su ti likovi danas sto se "loze na Sapera"? Moj je utisak da kad neko danas pomene Idole, onda najvise identifikuju Vladu Divljana sa njima, daleko iznad svih ostalih.
Moze se Porfiriju zamjeriti surovanje sa aktuelnom klikom na vlasti i kao najeklatantnija potvrda "ordenisanje" onih koji joj pripadaju, ali izbor muzike mu je sasvim na mjestu uzimajuci u obzir njegov zivotni poziv kome se predao.
Iza ovakvog Teofilovog medijskog sikaniranja pomenutog lezi neko sasvim drugo nezadovoljstvo, mozda mu upravo zamjera tu
neprincipijelnost po Hristovom zavjestanju (ili kako da ovo vec adekvatno nazovem), jerbo je prevashodno pristao da dijeli ordenje onim koji nas upropastise, citaj - ljudima vrlo diskutabilnih moralnih karakteristika, blago receno.
SMAK je npr. sasvim na mjestu uzimajuci u obzir sve drustvene premise, uslove, okolnosti i vrijeme pod kojim su
propjevali (treba npr. otvoriti klip "sumadijskog bluza" sa najvise pregleda na YT i vidjeti samo hvalospjeve koji dolaze iz komsijskih/susjedskih tabora). Koliko se moglo u tom vremenu, toliko su nam i prikazali, sasvim izvjesno, dakle, i da je muzika koju su nam ostavili veca od provincije iz koje su potekli. Nesi Galiji vjerojatno zamjera onaj stih "o pravoslavlju koje dolazi s juga", itd.. ali neda mi se vise tipkati i analizirati.
Da je Porfirije ostao na panku, onda bi izgledno izabrao neki sasvim drugaciji, revolucionarniji, avangardniji zivotni poziv, bio nekakav inzinjer ili sta god vec.. Ali to je on. Druga stvar je da je Srbija i dalje vrlo konzervativno drustvo, i da su se danas gotovo sasvim obistinili Disovi prorocki stihovi gdje je
"uprljano i opelo i krstenje".I tako..