Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby DM 12 » 25 Jan 2020, 02:37

A loše sam se izrazio, ali shvatate valjda sta sam hteo da kažem :D
User avatar
DM 12
 
Posts: 2867
Joined: 09 Sep 2013, 19:37

Re: Teretana, kardio, fitnes, proteini i ugljeni hidrati

Postby MrGarrison » 25 Jan 2020, 03:32

Kad spomenuh proteine, nisam mislio bas na suplemente ( mada ok su, nije to preterana hemija ). :biggrin:
Klasika - belo meso, junetina, riba, jaja, mahunarke (boranija), za neke uzine i zezanje kikiriki (sto se proteina tice) ... Imas tablice, izracunas otprilike koliko dnevno unosis, treba ti gram i po, dva, proteina po kg, gleda se trenutna kilaza. Plus, uz to gruvas zdrave hidrate, pirinac, integralni hleb, ponekad testenina, krompir tu i tamo, ovsene pahuljice... Voce(banane pogotovo) i povrce naravno...
Uz to prilagoditi trening povecanju mase - smanjiti kardio, i aktivnosti tog tipa, a pojacati treninge snage, uz manje ponavljanja i sporiju izvedbu ako je bez opterecenja, a ako je u pitanju trening sa opterecenjem, onda naravno povecavati tezine.
Pa sad ako ti se tesko prima masa, moras da jedes kao zver, i da treniras dobro, pa ako i tad ne ide, onda dodaj suplementaciju .
MrGarrison
 
Posts: 10
Joined: 09 Jan 2020, 10:12

Previous

Return to Lifestyle

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest