Evo da se nadovezem na predhodni post , cisto da vidite na josh jednom primeru korektnost prodavaca preko Amazona ... Jedan paket(cetvrti po redu
) iz Japana mi nije stigao tri nedelje i poshto je bio malo bogaijeg sadrzaja i shto su ostali stizali malo brze , ja se pozalih preko amazona prodavcu da mozda neshto nije u redu i da sam zabrinut shto malkice kasni posiljka ... POsle par sati mi stize mail od Japanaca , gde se izvinjavaju i cude(jer su sve uredno poslali na vreme) shto mi do sada nije stigao paket i nude se da mi vrate novac ili da mi poshalju novi paket ... Ja izabrah ponovno slanje i u medjuvremenu dobih i onaj paket shto je kasnio i onaj ponovljeni
p.s. Oba paketa mi u razmaku od par dana doneo na vrata poshtar dok sam bio na poslu , tako da nisam mogao do preuzimanja da znam shta je u njima ...pa eventualno da im nekeko vratim vishak ali kapiram da su oni u cenu ukalkulisali te malerozne situacije pa mi je savest malo manje opterecena
... valjda ...
p.s.2- Kod igracaka definitivno ovi nashi ne uzimaju ni dinara (5 paketa preuzeo do sada) ... odnosno samo preuzmesh paket kuci ili eventualno u poshti ako poshtar nikog nije zatekao na adresi ...