Evo iz prve ruke, bio pre dvs dana
Kola moraju da budu oprana( sto rece neovlasceni, u redu je, i kod zubara kad ides operes zube)
Gleda se ispod haube, broj motora(glupost), i da nije recimo neka karabudzevina, da nisu gole zice , creva ,poklopci, ulje za kocnice (zaboravili mi poklopac budale), pricvrscen akumulator.
Signalizacija od pozicije, preko dugih i oborenih svetala i maglenki ako imate, do stop svetala i zmigavaca mora da radi.
Eksterijer ogrebotine i sitnice nista, ali ne sme da ima veca ostecenja. Retrovizor takodje
Vrata sva mora da su ispravna, kao i spustanje svih stakala
Proveravajau trapove, i mere dubinu sara na gumama
Naslone za glavu na sedistima kome fali neka nabavi. Pojasevi moraju da funkcionišu, kao i sva spustanja sedista, klizaci, obaranje sedista i napred i nazad
Zakljucavanje vrata takodje,sva vrata da rade kako rekoh uz haubu i zadnja vrata. Mere usmerenost svetala
Kocnice normal, rucna i na oba trapa
Brisaci moraju da rade, kao i da ih ima, takodje prskalice moraju da rade na staklima, ako imas i na farovima
Prva pomoc, rez tocak, sajla sve mora da je ok
Izduvne gasove beleze, ali tek od 2023 ce trebati katalizatori ko nema, ili mu je sjeban
I najmanja sitnica, poput bwa tecnost, ili moje da mi fali naslin za glavu, sledi vracanje. Tj izlazak pa pivratak, odmah ili neki termin koji dogovoris. Glupost zabte sitnice, ali svako menjanje necega na tehnickom se smatra po zakonodavcima kao popravka vozila, iako samo treba presipati flasu bwa ili kao ja gurnuti ga u rupu