bhc_comp wrote:Pazi, ti ako tako gledaš, svaki auto ima neku manu. Neki modeli su imali problem sa elektronikom, neki sa diznama, neki sa trapom, pa ako uđeš dublje u tematiku kupićeš sebi biciklu pošto tu nema šta da crkne, jelte?
Pola Srbije vozi TDI i svi ga životom brane, a ti sad tako pričaš.
Auto sa kojim sam se ja najlepše navozio (a još je u veoma dobrom stanju) je Lancia Lybra 1.9JTD. Za devet godina samo održavanje i naravno, po neki kvar, ali ništa strašno (nikad me nije ostavila na putu), a kada sam je kupovao svi su me pravili ludim, tada još i nije bila toliko česta na našim putevima, a danas ih ima koliko hoćeš. Jednom zahvalan auto, u osnovnoj verziji je sve na dugme, dvozonska digitalna klima, pocinkovan lim, prelep enterijer... Isto su mi tako pričali da im strada trap, da crkava često bregasta na toj verziji JTD-a, da stabilizatore na prednjem trapu menjaš na šest meseci, da su Italijani, kako ti to već kažeš - venčanica itd...
Da me ne shvatiš pogrešno, ja ne mislim da su tvoje tvrdnje netačne, samo hoću da kažem da svaki auto ima neku manu i da ta vrsta statistike ne mora automatski da znači da ćeš uzeti krš i da nećeš izlaziti iz servisa.
I da, slažem se da Dodge nije među najkvalitetnijim proizvođačima u USA, slažem se
Pola Srbije glasa za žvalu (dobro, nije pola nego manje od pola izašlih ali paralela je očigledna)
Vezano za Lybru, imao sam je i ja, 10 godina (nisam je toliko vozio ali je toliko bila u mom vlasništvu), takođe 1.9 JTD, odgovorno tvrdim da u tom godištu ne postoji bolji auto kroz odnos uloženo/dobijeno. Kada sam je kupio, bila je 4 godine stara, 8.300 € sa originalnih 100.000 km. U firmi u to vreme bila jagma za Grande putnima iz Telekoma starim 3 godine za iste pare, 1.2 benzin od 65 KS. Sećam se faca mojih kolega kada sam je dovezao i kad su je probali, kakvo razočarenje je zavladalo među svima koji su se gurali da dograbe Grandea. Paralela Lybra-Caliber je potpuno pogrešna. Iz svih mogućih iskustava jednog i drugog auta se vidi veoma jasna razlika za čije razmevanje nije potrebno da čovek bude stručnjak.
Elem, meni su automobili posao pa mislim da sam poprilično merodavan. Ovaj tvoj stav da su svi automobili isti i da imaju mane meni deluje kao da pokušavaš sam sebe da ubediš da je Caliber auto koji možda nije đubre jer te iz nekog razloga privlači. Imam ja više takvih u blizini, neće da poslušaju savet, neki posle zovu da ih vadim iz .ovana a drugi zbog sujete sitdljivo priznaju da su se zahebali.
p.s. Lybra nije venčanica, prodao sam je drugom koji je došao da je pogleda.