Woodoo wrote:Aj kad već moram, ukratko, dizel motor je VW i to je mana, 2.0 pumpa dizna, imali su problema sa pucanjem glave na malim kilometražama (do 100.000 km).
Benzinac 1.8 je preslab, max obrtni momenat premali a i kao takav se ostvaruje u baš visokim obrtajima. Nema preticanja, nema uživanja u vožnji. Potrošnja kod dizela je odlična, ali kod benzinca teško ispod 9-9,5 prosek, previše za slabe preformanse koje nudi.
Enterijer je depresivan i nekvalitetan.
Problematičan im je i prednji trap, u svim iskustvima vlasnika vezanim za taj model na oslanjanje je uvek bilo najviše pritužbi. Kugle i viljuške su se raspadale na malim kilometražama a problem nije bio u lošim komponentama. Amortizeri su znali da procure na manje od 40.000 km. Iako pozadi ima multilink oslanjanje ameri su ga poredili sa sumo rvačem na klizaljkama
Konstrukcijski su u nečemu omanuli pa zato svi opozivi koji su se pojavili tokom i posle proizvodnje nisu imali veze sa tim ozbiljnim problemima jer jednostavno nisu mogli da ih reše ili je rešenje bilo preksupo.
Ameri su ga stavljali u isti koš sa našim jugom kao jednim od najgorih automobila na njihovom tržištu. Dodge inače kod njih važi za jednu od najlošijih domaćih kompanija. Gde god da probaš da nađeš neke informacije tu je uvek čemer i jad od iskustava vlasnika.
Auto prava venčanica.
Pazi, ti ako tako gledaš, svaki auto ima neku manu. Neki modeli su imali problem sa elektronikom, neki sa diznama, neki sa trapom, pa ako uđeš dublje u tematiku kupićeš sebi biciklu pošto tu nema šta da crkne, jelte? Pola Srbije vozi TDI i svi ga životom brane, a ti sad tako pričaš.
Auto sa kojim sam se ja najlepše navozio (a još je u veoma dobrom stanju) je Lancia Lybra 1.9JTD. Za devet godina samo održavanje i naravno, po neki kvar, ali ništa strašno (nikad me nije ostavila na putu), a kada sam je kupovao svi su me pravili ludim, tada još i nije bila toliko česta na našim putevima, a danas ih ima koliko hoćeš. Jednom zahvalan auto, u osnovnoj verziji je sve na dugme, dvozonska digitalna klima, pocinkovan lim, prelep enterijer... Isto su mi tako pričali da im strada trap, da crkava često bregasta na toj verziji JTD-a, da stabilizatore na prednjem trapu menjaš na šest meseci, da su Italijani, kako ti to već kažeš - venčanica itd...
Da me ne shvatiš pogrešno, ja ne mislim da su tvoje tvrdnje netačne, samo hoću da kažem da svaki auto ima neku manu i da ta vrsta statistike ne mora automatski da znači da ćeš uzeti krš i da nećeš izlaziti iz servisa.
I da, slažem se da Dodge nije među najkvalitetnijim proizvođačima u USA, slažem se