Nema sta da se gleda pa sam vadio neke svoje 4.5-5/5 filmove iz letterboxd kataloga ovih dana da ubijem vreme...
Being John MAlkovich - (sto se vise gleda, bolji)
Dallas Buyers Club - (Mekonahi faza)
Birdman - (meni je ovo i dalje remek delo novijeg doba)
No country for Old Man - (Havier Bardem
najbolji sporedni filmski performans xy godina unazad)
A Taxi Driver (2017) (real story)
Taxi Driver (1974) (...)
One Flew Over the Cuckoo's Nest (Nikolson iz koza faze)
Léon: The Professional ( i dalje tripujem da je Natali Portman tad sa 12 godina odradil najbolji zenski performans koji sam ja gledao)
Secretly, Greatly (za musku dusu i one koji krisom placu kad ih niko ne gleda
)