Board index Košarka Evropska košarka

Vesti, dogadjaji, aktuelnosti

Vesti, dogadjaji, aktuelnosti

Postby AirBall » 17 Mar 2011, 11:07

U slucaju lockout-a u NBA Omri Casspi se vraca u Maccabi...
''A ko su oni tudjim slugama da sude''
AirBall

Re: Vesti, dogadjaji, aktuelnosti

Postby albiongate » 17 Mar 2011, 13:32

Kirilenko najavio da se vraca u Rusiji ako dodje do lock out.
Nowitzki vec ima ponude Bajerna, Albe i Bamberga
albiongate

Postby HariHaler » 17 Mar 2011, 13:44

Kirilenko duguje Partizanu 1 uslugu :). Taman da dodje malo kod nas.

Lock-out bi ozbiljno porusio ugled NBA lige. A lepo su krenuli uzlaznom putanjom.

Zato ne verujem da ce se desiti.
The mind is everything. What you think you become.
HariHaler

Postby mali_buda » 17 Mar 2011, 16:47

HariHaler wrote:Kirilenko duguje Partizanu 1 uslugu :). Taman da dodje malo kod nas.

Lock-out bi ozbiljno porusio ugled NBA lige. A lepo su krenuli uzlaznom putanjom.

Zato ne verujem da ce se desiti.

A nama je bas potrebna zamena za Veselog :) K'o kec na desetku bi nam legao 8-)
Ja ćutim, ti ćutiš, on ćuti, mi ćutimo, vi ćutite, oni kradu...
mali_buda

Postby albiongate » 17 Mar 2011, 20:13

Evo spisak igraca iz NBA koju su izrazili zelju da dodju u Evropi u slucaju lock out-a. I Kobe Bryant se nalazi na spisak. On je odrastao u Italiji gde mu je otac igrao.

http://hoopshype.com/overseas.htm
albiongate

Postby vicharhcp » 17 Mar 2011, 20:46

albiongate wrote:Evo spisak igraca iz NBA koju su izrazili zelju da dodju u Evropi u slucaju lock out-a. I Kobe Bryant se nalazi na spisak. On je odrastao u Italiji gde mu je otac igrao.

http://hoopshype.com/overseas.htm

Predlazem sledece igrace: Dante Cunningham, Andrei Kirilenko, Carl Landy i Patrick Mills! Prema ovom izvoru, njihove plate za 2011/2012 nam potpuno odgovaraju :D

Ja bi bila zadovoljna i povratkom nasih igraca iz NBA :)
"Nije uvek lako, ali je uvek lepo navijati za Partizan!" Duško Radović
SVE PROLAZI - PARTIZAN OSTAJE
Image :inlove:
They can take my last ticket at Hala Pionir.
vicharhcp

Postby bekrinjo » 17 Mar 2011, 22:06

u VTB ligi dominiraju Rusi tako da ce na F4 u polufinalu igrati:

CSKA-Azovmas
Himki-Uniks

Polufinala se igraju 22-og Aprila a finale je dan kasnije...

Vise o ovoj ligi:
http://vtb-league.com/en/default.aspx
Topić himnu nije pevao,nije pevao,nije pevao!!!
Jedan je Milenko Topić!

Váyase, señor Questa váyase!!!!
bekrinjo

Postby lord_slawe_ » 20 Mar 2011, 17:00

Aleksandar Rasic bi mogao karijeru nastaviti u Italijanskom Montegranaru.
lord_slawe_

Postby bekrinjo » 20 Mar 2011, 17:07

lord_slawe_ wrote:Aleksandar Rasic bi mogao karijeru nastaviti u Italijanskom Montegranaru.

Kazu da od toga nema nista,ponudjen mu je ugovor ali je Rasic trazio suvise novca pa se Montegrenaro okrenuo Shammondu Williamsu...
Jedan je Milenko Topić!

bekrinjo

Postby HStreet » 20 Mar 2011, 18:43

mali_buda wrote:A nama je bas potrebna zamena za Veselog :) K'o kec na desetku bi nam legao 8-)

Pa, u slučaju lock-outa, Vesely verovatno i ne bi otišao iz Partizana.
HStreet

Postby bekrinjo » 20 Mar 2011, 22:31

U pobedi Fenera nad Olinom 83-78 Preldzic je zabelezio triple-double:
10 poena(0/6 za 3,3/6 za 2 i 4/6 za 1)
10 asistencija
15 skokova
Jedan je Milenko Topić!

bekrinjo

Postby lord_slawe_ » 22 Mar 2011, 13:53

Online izdanje poznatog Sports Illustrateda prenelo je zanimljiv razgovor sa dosadasnjim prvim trenerom Real Madrida, osvajacem 4 titule Evropskog prvaka, Ettore Messinom.

The World
Through the eyes of Ettore Messina. Long regarded as the best coach outside North America, is Messina now free to pursue a career in the NBA?
If so, he insists he would come to the NBA to serve as nothing more than an assistant coach.
"It would be interesting," Messina said Wednesday from Spain, where he shocked European basketball by resigning as coach of Real Madrid two weeks ago. "But I need first of all to see if I could be a good assistant after many years of not being an assistant. And then it would have to be made clear that I am not going there to steal anybody's job."
Messina does not delude himself about becoming an NBA coach. Whenever the topic has come up over the years, he has shot it down quickly by referring to the fundamental differences between the leagues of Europe and the NBA.
"It might be an interesting opportunity," said Messina, a 51-year-old Italian who speaks excellent English. "A few years ago I didn't see it like this, but now, getting older, you understand. You see it differently because experience gives you a different point of view."
His recent experience with Madrid opened the door to new possibilities. After a loss to Siena in a meaningless Euroleague game that didn't alter Madrid's place in the standings -- Real was No. 1 in its group going into the playoffs -- Messina decided to resign with one full year remaining on a contract that paid him close to $3 million annually.
Messina had a fundamental problem with the mission of Real Madrid, which was Europe's most successful club in soccer and basketball in the last century. The club was so focused on the end result that it ignored the process of building a championship team.
He compares the mission statement of Madrid to that of CSKA Moscow, where Messina won two Euroleague championships before moving to Spain in 2009. He said the mission statement on the wall of the CSKA arena read, "We are here to win" -- implying that the team had done all of the hard behind-the-scenes work to position itself to succeed.
The mission statement at Real, according to Messina, was focused on the end result: "In Madrid the only thing that counts is winning."
Messina has no problem with seeking to win: He has won four Euroleague titles overall.
"The sentence at CSKA says we are here to win -- which doesn't mean we will win," he said. "It's a big, big difference. We are here to win, but we cannot guarantee that we will win."
The statement in Madrid represented a myth of arrogance that winning was a right of the club. But Messina was overseeing a young team, including 20-year-old Nikola Mirotic, a 6-foot-10 power forward who is being scouted by the NBA. He was trying to create an environment of humility that would eventually position them to succeed, but he was convinced the habits couldn't form at a club that wasn't invested in the process.
There are very few clubs that have the budget and ambition to help Messina fulfill his vision for how a team should be built. If he can't find a promising offer to remain in Europe next year, he may be open to spending a season or two on an NBA bench, where he could learn a new perspective while also providing his team with different strategies. In the meantime, Messina plans to accept an invitation from San Antonio to spend eight days with the Spurs -- and his former star at Bologna, Manu Ginobili -- later this month.
"I'm really excited to see a couple of practices, some games, watch some films with the team, and of course to see Manu," Messina said. "I've never had the opportunity to see Manu during the season."

Read more: http://sportsillustrated.cnn.com/2011/writers/ian_thomsen/03/18/playoff.matchups/index.html#ixzz1HKfVwXac
lord_slawe_

Postby bekrinjo » 22 Mar 2011, 15:07

Danas se igraju prvi mecevi cetvrtfinala Eurochhalenge kupa,sastaju se:

Krka-Lukoli od 19h

Spartak-Karsijaka od 17h

Gravelin-Lokomotiv od 20h

Ostende-Ventspils od 20:30h
Jedan je Milenko Topić!

bekrinjo

Postby bekrinjo » 23 Mar 2011, 00:27

Odigrani su prvi mecevi cetvrtfinala eminentnog takmicenja,break su napravili Bugari u Novom Mestu i Kuban u Francuskoj..
Igra se na 2 dobijena meca...

Krka 72 - 78 Lukoil
krka-lukoil1.jpg

Gravelin 91 - 92 Lokomotiv
gravelin-lokomotiv1.jpg

Ostende 86 - 74 ventspils
ostende-ventspils1.jpg

Spartak 78 - 73 Karsijaka
spartak-karsijak1.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jedan je Milenko Topić!

bekrinjo

Postby AirBall » 23 Mar 2011, 12:28

Martynas Pocius je izabran za najboljeg igraca ovogodisnje VTB lige sa 31% glasova, a zanimljivo je da je drugi najbolji bio beloruski centar iz VEF Rige Artsem Parakhouski koga sam ja predlagao kao potencijalno pojacanje Partizana sa 15% osvojenih glasova... Na trecem mestus e nalazi iskusni hrvat Marko Popovic sa 14%...

Postoji velika mogucnost da finski plej Peteri Koponen nastavi karijeru u Portlandu...
''A ko su oni tudjim slugama da sude''
AirBall

Next

Return to Evropska košarka